0

 Produktu grupas
Mūsu kontakti: +371 24245083 ofiss@one2one.lv

Ārpustiesas strīdu risināšana

Pamatojoties uz 1999. gada 18. marta likuma "Patērētāju tiesību aizardzības likuma" 26.1 pantu:

sūdzības par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi ofiss@one2one.lv vai rakstveidā, nosūtot uz adresi Slokas iela 52G, Rīga, LV-1007. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.

Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, nodrādot:

1. iesniedzēja vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;

2. iesnieguma iesniegšanas datumu;

3. strīda būtību, prasījumu un pamatojumu.


Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām:

http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process

Informācija par ārpustiesas strīdu risinātājiem:

http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze


Turpināt iepirkties
Pirkumu grozā nav nevienas preces
Noformēt pasūtījumu
Rediģēt pirkumu grozu